Rodzaj gwarancji | sprzedającego |
Okres gwarancji | 12 miesięcy |
Okres gwarancji dla przedsiębiorców | 3 miesiące dla przedsiębiorców |
Niniejsza karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu stanowi podstawę do dochodzenia swoich praw z tytułu gwarancji przez uprawnionego z tytułu gwarancji (dalej „Użytkownik”). Udzielona gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1. Okres gwarancji dla konsumenta wynosi 12 miesięcy oraz dla przedsiębiorcy/osoby dokonującej zakupu w celach związanych z działalnością zawodową 3 miesiące i liczy się od dnia sprzedaży lub dostarczenia Urządzenia.
2. W razie ujawnienia się wady Urządzenia w okresie gwarancji, zostanie ona usunięta na koszt Gwaranta.
3. Uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji mogą zostać zrealizowane przez Użytkownika wyłącznie w Autoryzowanym Serwisie (dalej „Serwis”) po uprzednim dokonaniu zgłoszenia przez e-mail.
4. Wady Urządzenia ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez Serwis w możliwie jak najkrótszym terminie, jednak nie później niż 30 dni licząc od daty dostarczenia Urządzenia do Serwisu. Użytkownik powinien dostarczyć Urządzenie do Serwisu w terminie do 14 dni od dokonania zgłoszenia pod rygorem uznania, iż wycofał swoje zgłoszenia reklamacyjne.
5. Jeżeli część zamienna wymieniana w ramach gwarancji jest sprowadzana z zagranicy, termin naprawy, o którym mowa w punkcie 4 gwarancji, może się wydłużyć, o czym Użytkownik zostanie poinformowany w terminie do 30 dni od daty dostarczenie Urządzenia do Serwisu.
6. W razie braku możliwości wykonania naprawy stwierdzonej przez Serwis, Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany Urządzenia na nowe, wolne od wad. Wymiany dokonuje Dział Reklamacji firmy. W przypadku braku Urządzenia w ofercie Gwaranta, Użytkownik otrzyma zwrot zapłaconej ceny sprzedaży Urządzenia.